Instinto dance

sábado, 19 de noviembre de 2011

Dj Power - Vision experience 4

Dj Power traenos o seu novo traballo Vision Experience Vol.4, no que podemos atopar temas house, italo ou lento violento. Os temas que inclúe por orde do estilo que comentei son "Dream Symphony", "Drop The Bass", "Inside me", "Boa noite" e o "Voz Do Mundo".

Entre os temas que inclúe destaco os dous que máis me gustaron, que son o "Boa noite", que é un tema italo máis ben melódico cuns pequenos toques vocales que me atraeu moito, e ademáis o "Inside me (Vision experience)", este conta co ritmo máis puro de Dj Power, cunha base melódica moi movida e que se achega ós ritmos maranza.

Sen máis, deixovos aquí cos dous:

Dj Power - Inside Me (Vision Experience):


Dj Power - Inside me (Vision experience)

No hay comentarios:

Publicar un comentario